Have you seen Chuck?

Inget hade nog kunnat förbredda mig för Chuck E Cheese, pizza stället för barn.

Det var som att tryckas in i ett rum där både Vegas & disneyland trängdes om att få mest uppmärksamhet.
Inte ens som barn drömde jag om att såna här ställen fanns.
Det var alldeles för osannolikt för att ens fantisera om.
Tunnlar i taket, spelautomater överallt, karuseller, pizza & så mycket läsk man kan dricka.

Jag förstår varför föräldrarna tar barnen hit, problemet är bara att få dem därifrån.
Fast låter man dem leka av sig kommer de garanterat somna som stockar när man kommer hem,
de gjorde iallafall jag.


Kai, Issa & jag på Chuck E Cheese

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRE JÄTTESÖTA BARN!!!!

tycker papp

2009-10-10 @ 20:42:13
Postat av: johan

hur kommer man i kontakt med dig? har du en mailadress?

2009-10-14 @ 10:54:36
Postat av: Linn

Sure, [email protected]

2009-10-14 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback