The art of all you can eat restaurants

När jag fick mitt första visum, fick jag även 4 sidor info om amerikansk kultur.
Företaget jag skulle jobba för var också tvugna att skriva under att de skulle visa & lära mig om US.

Något jag & mina jobbarkompisar utnyttjar ofta.
Som att gå till "all you can eat" restauranger som Olive Garden.
Är man än New York bo så dör man hellre än att bli tagen på bar gärning på ett så kallat White trash ställe.
Men nu skyller de bara på mig & den amerikanska kulturen.

Så i fredags passade vi på att för en gångs skull lyxa till det & gå ut för lunch.
Det märktes att vi var amatörer bland proffsätare.
Ingen andra omgång här inte.
Trots att det är det som är själva grejen med Olive Garden.

Men övning ger färdighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback