In a New York minute

Mina roomies undrar alltid varför jag springer iväg till restaurangerna & beställer istället för att ringa efter delivery.
Jag vet att jag förmodligen är den enda i New York som gör det.
Och jag skyller alltid på att jag vill ha lite frisk luft.
Vilket de ser som en helt ok ursäkt.

Men sanningen är att pizzerian på hörnet alltid spelar smöriga kärlekslåtar.
Vilket jag i hemlighet älskar!
Det är så mysigt att sitta där i värmen & drömma sig bort ett litet tag...
Enda nackdelen är att maten blir klar alldeles för fort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, trodde du fortfarande att det var en hemlighet!

Vi vet att du är en softis innerst inne, tuffing. -A

2009-09-21 @ 00:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback