A historic storm

Tur i oturen eller bara min vanliga tur?

Just den veckan jag bestämde mig för att ta ledigt & åka till Arizona.
Ligga i solen, tina upp & hälsa på Sue.
Någon hade tipsat mig om att det är minst +20 grader & sol varje dag där.

Men givetvis lyckades jag pricka in något som nu kallas en historic storm.
Dvs det har aldrig varit så kallt & dåligt väder i staten Arizonas historia, som just den här veckan.
Snö, regn, hagel, tornadovarning & +5 grader möttes jag av.

Vart jag än gick & vilka jag än träffade fick jag det sagt till mig.
- Det har aldrig varit så här dåligt väder någonsin!
Nästa sak de sa var,
- Men efter lördag ska det bli fint & varmt igen. När åker du sweetie?

Självklart åkte jag hem på lördagen...


SaddleBrook i Arizona

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,ja Linn! Det viktigaste är att man har sol i sinnet och hjärtat!

Om det nu kan va till nån tröst!

hälsar fadern

2010-01-24 @ 17:38:16
Postat av: Mia

Otur .. men är minst lika trist väder här hemma i Sverige (okm det rä till nån töst ..?! )

Kram

2010-01-25 @ 16:13:12
Postat av: Anonym

Hej Ninni!

Jag kollade klipp på Youtube om Sadlebrook.

Verkar häftigt ställe för glada pensionärer!

2010-01-25 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback